ASOS Bratislava – foto | Z piatka na sobotu sa na 31 km na D1 medzi Trnavou a Bratislavou stala dopravná nehoda poľského kamióna. Z havarovaného kamióna bol včera bol do druhého kamióna preložený náklad a to 14 ton nábytku. Dnes následky havárie odstraňoval CESMAD.
Za pozornosť kompetentných by mal stáť fakt, že kamión sa po havárii v poli nachádzal 4 dni. Bezprostredne pod kamiónom bolo vytečené palivo a o jeho odprataní rozhodoval vlastník kamióna , nie kompetentné orgány. Na mieste je otázka : bol by takýto stav možný aj v Nemecku, Rakúsku alebo v inej krajine ? Je normálne, aby popri diaľnici – prejazde cez Slovenskú republiku, bol takmer týždeň rozbitý kamión, plný naloženého tovaru ? Nemali by byť aj u nás stanovené štandardy do akej doby je povinný vlastník havarovaného vozidla toto odstrániť a v prípade, že tak neurobí nemalo by byť tak vykonané na jeho náklady ? Je všeobecne známe, že to čo si vodči kamiónov dovoľujú na Slovensku si nedovoľujú v žiadnej inej krajine. Je naozaj tak náročné prispôsobiť legilsatívu aktuálnym potrebám slovenských občanov, resp. spoločnosti ako takej.
Fotogaléria k článku:
Spätné upozornenie: Darknet Market
Spätné upozornenie: live bdsm videos
Spätné upozornenie: เครื่องทำน้ำแข็ง
Spätné upozornenie: ที่ปรึกษาธุรกิจ
Spätné upozornenie: once human cheats
Spätné upozornenie: Browning firearms for sale near me
Spätné upozornenie: the cali company disposable vapes
Spätné upozornenie: Apple gift card
Spätné upozornenie: โคมไฟ
Spätné upozornenie: lottovip
Spätné upozornenie: noonoo.org
Spätné upozornenie: shroom bar packaging
Spätné upozornenie: พอต
Spätné upozornenie: arenal volcano magic mushrooms
Spätné upozornenie: ปัง ปัง สล็อต
Spätné upozornenie: naza24
Spätné upozornenie: รับงานเชื่อมเหล็ก
Spätné upozornenie: ข่าวบอล
Spätné upozornenie: italian driver license
Spätné upozornenie: how safe is the keto diet